Razmisljajuci koju temu da izaberem za prvi post o proizvodima koje koristim, samo sto sam bacila pogled na svoj kozmeticki sto dobila sam odgovor. Pa naravno moram pisati o proizvodu koji od kad sam otkrila, koristim bukvalno svakog dana. U pitanju je Yonka losion u spreju.

Yonka je brend koji dolazi iz Francuske,u proizvodnji siroke palete kozmetickih proizvoda koriste vise od 95% prorodnih sastojaka. Ljubitelji fito i aroma terapije nece ostati ravnodusni. Sa njihovim proizvodima upoznala sam se prije nesto vise od godinu dana, zahvaljujuci mojoj dragoj prijateljici Anji koja je generalni distributer za Yonku u Srbiji. 

Yonka losion proizvodi se u dvije varijante, jedna za suvu i druga za normalnu i masnu kozu. Proizvod je bez alkohola i sadrzi kombinaciju 5 etarskih ulja. Koristim ga zaista u razlicite svrhe: kao standardni tonik prije nanosenja kreme, tokom dana kad god osjetim da mojoj kozi nedostaje nesto nanesem ga na lice i uzivam u trenutnom osjecaju svjezine koji stvara na kozi. Koristila sam ga i na plazi, vrlo cesto, umjesto prskanja termalnom vodom lice sam osvjezavala losionom. Ima jak umirujuci efekat, pa kad osjetim da me lice pecka od soli ili suncanja kozu sam umirivala losionom. Kad sam provjerila da i blaga crvenila moze da umiri, pocela sam da ga prskam i posle ujeda komaraca (koji me ljeti prosto obozavaju). Momentalno umiri svrab i otok koji se pojavljuje na mojoj kozi nakon sto je bocnu ovi dosadni insekti.

Sigurno cu probati losione i nekih drugih brendova ali tesko da mogu zamijeniti ovaj. Volim sve sto uradi na mojoj kozi i zaista od jednog losiona ne mogu ocekivati veci ucinak. Prezadovoljna ja! Takodje me odusevila ambalaza, staklena sprej boca koja cuva svjezinu proizvoda i sprecava oksidaciju.  

  • Koji losion ili tonik vi izdvajate? 
