Nedjeljom uvece ovako 😊

Nisam bas ljubitelj maramica za skidanje sminke, ali prakticne su za putovanja odakle sam i pokupila Take the day off micelarne maramice od Clinique-a. Pa da se ne suse, ubacih ih u upotrebu😬Svidjaju mi se jer je lice skroz cisto nakon njih, natopljene su micelarnom vodom, a  ne nekim kremastim sredstvom i to mi odgovara.

Yonka Frutelia je krema sa blagim vocnim kiselinama, pa jedva cekam da prodje ljeto da mogu da je mackam. Izuzetno mi prija kozi, dubinski je nahrani. Koristim je za vecernju njegu i ako je dnevna varijanta. Za moju kozu je to ok, za ovaj period godine, za dan mi prijaju laganije hidrantne kreme, a intenzivnije proizvode ostavljam za noc.

Burra Dermalift je prvi proizvod namijenjen njezi bas koze vrata i dekoltea koji koristim. Ranije sam koristila kremu koju koristim za lice, ali snimila sam par dobrih recenzija i odlucila i ja da je probam.  Sadrzi ulja masline, argana i marule, jako je bogate teksture i cini kozu bas njeznom. Mislim da je ovaj proizvod jedan od najboljih iz Burra asortimana!

Evian  sprej za lice , cista termalna voda. Slicnog dejstva kao i sve, osim Lrp, koja je najbolja po meni, jer sadrzi selen koga nema kod drugih proizvodjaca. U principu okej je ali ako ste probali Lrp termalnu vodu, kao ja, vrticete se njoj.


Raduju me brojni pregledi ovih dana. Hvala vam svima. Druzicemo se cesce i ovdje. Poljubac za sve!💕💕💕

 

