Od svih znamenitosti grada Beograda postoje 3 koje obilazim uvijek kad odem. Sephora, Lilly i Dm naravno. Kampujuci u Lilly-ju, zapazila sam Llums policu. Prvi put sam vidjela taj brend i bas me zanimalo sto sve imaju u ponudi. Odlucila sam da kupim sjaj za usne i sijenke za oci.

Llums je Lilly-jev brend, imaju siroku paletu dekorativne kozmetike. Linija sjajeva za usne nosi naziv Wet Lips Gloss, i to me odmah privuklo. Zasto? Pa recimo da sam se malo umorila od raznoraznih matiranih varijanti ruzeva i pozeljela da probam nesto novo. Moj sjaj je u boji 08 Salty Caramel. Odmah po nanosenju,usne su blago ljepljive ali veoma brzo taj osjecaj nestaje i imate hidrirane,glatke i socne usne. Mnogo mi se svidja, kombinovala sam ga i sa olovkom i sa ruzem i super je! Jedva cekam da nabavim i ostale boje. Cijena je oko 2,5โ‚ฌ.


Kupila sam jos ova dva proizvoda:

Mono sijenke za oci u bojama 03 Tawny i 04 Evergreen. Jos uvijek ih nisam koristila, pa vam postavljam swatch da vidite kako izgledaju na kozi. Prvi utisak je da su srednje pigmentovane. Vidjecu kako ce se pokazati na ocima. Pakovanja su od 2 grama a cijena oko 3โ‚ฌ.


Nadam se da Llums nece dugo cekati da dodje u Crnu Goru. 

P.S. Hvala za brojne preglede ove sedmice, radujem se jako! Poljubac za sve ๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹

