Jako volim drogerijske brendove, medju njima se mogu naci super proizvodi po povoljnim cijenama. DM volim jos iz perioda kada sam zivjela u Novom Sadu, a Muller sam otkrila na putovanjima. Evo nekih novih stvarcica koje sam nedavno kupila😊

Obozavam Yankee candle, slatke teglice sa najmirislavijim svijecama. Nova u kolekciji je Soft Blanket, njezna mirisna nota,  ima opustajuci efekat i super je da osjetite njen miris pred spavanje. 


Nedavno sam otkrila Catrice Covarage kotektore, koji su mi savrseni, pa sam odlucila da probam i neki od njihovih pudera. HD covarage je najnoviji od ovog brenda. Proizvodjac obecava laganu teksturu bez ulja i potpuno pokrivnu moc bez osjecaja maske na licu. Zvuci savrseno, ali otom potom, vidjecu kako ce se pokazati.


Aussie je jedan od brendova kod kojih sam pronasla proizvode koje obozavam,  ali i one koji se bas nijesu pokazali dobrim. O Reconstructor ulju pisacu detaljan post, jer mi je zaista preporodilo kosu. Prema samponima sam, recimo, ravnodusna. A ljubicasti 3 minute miracle mi bas nije prijao. Ali ulje je ucinilo da malo bolje proucim sve linije i pokusam da nadjem proizvode koji mi odgovaraju. 


Ahava je brend koji poznajem od djetinjstva. Moja mama je uvijek imala njihovih proizvoda. U pitanju je brend koji koristi blagodeti Mrtvog mora za njegu koze. Pamtim kutije sa maskama na bazi blata, pa vodjena sjecanjem uzeh dvije vrste piling maskica da isprobam.


Sve sto mirise na slatkise moram da probam πŸ™ˆ.  Pa tako i nove Balea kupke. Jako su povoljne i  morate da ih probate. 

Rozi serum na bazi ulja kamelije, kupujem po drugi put. Divan je, koza je bas svilenkasta poslije nanosenja. Super mirise i mometalno se upija, ne ostavljajuci ni najmanji ljepljivi trag na kozi.


Pomenuh nedavno,  da nijesam bas ljubitelj maramica za skidanje sminke. Evo cu sama sebe demantovati izgleda πŸ˜‚. Salim se malo, ali Nivea je izbacila liniju proizvoda sa mirisom i izgledom klasicne Nivea kreme. Fenomenalan potez, jer je mene, kao i mnoge druge vjerovatno bas to privuklo na kupovinu. Kod nas je nema jos, ali Nivea nam obicno ne kasni puno sa novitetima, pa se nadam da nece ni ovaj put.

Da li ste probale neke od ovih proizvoda? 

Pozdrav za sve moje beauty drugarice 😘.