Ne mogu se pohvaliti kvalitetnim noktima. Ima tu dosta moje krivice, trend dugih noktiju, izlivanja, nadogradnji slijepo sam pratila. Godinama bukvalno nijesam znala kako izledaju moji nokti. Onda dolazi do zasicenja i zelje za promjenom. Gel se skida, a ispod me ceka  bukvalno katastrofa. Izlistani slojevi nokta, fleke, povrsina nokta koja je bolna na dodir. O tome koliko to izgleda neuredno i ruzno nema potrebe ni da pisem. Krece borba uz  vitamine i  lakove za regeneraciju. Nakon vise od mjesec dana konacno sam vidjela da se moji nokti vracaju u normalu, zahvaljujuci Eveline 8u1 i Opi Nail Envy lakovima. Prvi put mogu normalno da nalakiram nokte i odluka pada, gel i nadogradnja vise nikada. 


Kako nisam imala potrebe da koristim lakove dok sam nosila nadogradnju, oni postaju moja nova zanimacija. Redjaju se razne boje, brendovi, ambalaze, mat, sjajni… Jedni su rijetki, drugi se sporo suse, vecinom izdrze dva dana na noktima. I onda u Americi kupujem svoj prvi Jessica lak. Super boja, ajde da probam nisam ih vidjala kod nas. I radja se ljubav i razocarenje sto bar jos jednu boju nisam uzela.


Ne pada mi na pamet da mogu kod nas, cak ni u okruzenju, da ih nadjem, pa je susret sa kompletnom paletom Jessica proizvoda u Aluni u Beogradu bio za mene ogromno iznenadjenje. Opremila sam se novom linijom Phenom boja i po povratku kuci uzivala u savrsenim bojama na svojim noktima. Pomislicete lak kao lak, sto tu moze da bude toliko primamljivo i drugacije. 

Za mene, kojoj dan pocinje veoma rano, a zavrsava se kasno u noc, a u konstantnom sam kontaktu sa ljudima, bitni su uredni nokti. Bitno mi je da pored svih obaveza, a posebno kucnih😬, boja na noktima traje makar par dana. Ako moze i brzo da se susi, jer spadam u grupu trapavih, koji odmah nakon mazanja zakace bar jedan nokat. Bas sve to sam dobila sa ovim lakovima. Cetkica je siroka i omogucava precizno nanosenje, suse se za manje od minuta, a ako nanesete i zavrsni sloj imacete sjajne i uredne nokte duze od nedelju dana (meni cesto i desetak dana). Na slici ispod mozete vidjeti kako izgleda lak nakon 10 dana πŸ‘‡πŸΌπŸ‘‡πŸΌπŸ‘‡πŸΌ


Brendove u koje vjerujem i koje koristim, volim da uvedem u apoteku. Tako mi je stigla i Jessica, rezultat saradnje sa divnim damama iz Alune. 

Jessica je jedan od najposjeceniji standova u Nails paviljonu Cosmoprof-a u Bolonji. Bilo mi je veliko zadovoljstvo sto sam bila dio Cosmoprof-a 2016 i ogromna cast sto sam na istom upoznala vlasnicu kompanije Jessicu Vartoughian. Zaista nam moze biti uzor svima. Pravi primjer gdje vas rad i ljubav prema poslu mogu odvesti. Ona je sa samo 16 godina napustila svoju zemlju i otisla u Los Andjeles, gdje je izgradila imperiju i svjetski  brend koji se danas prodaje u vise od 50 zemalja. Zajedno sa Aluna timom, mojim dragim zenama, Anjom i Irenom, uzivala sam na Jessica veceri sa distributerima brenda iz cijelog svijeta. 

Malo sam oduzila kuckanje πŸ™ˆ Sto da radim kad sam stvarno veliki fan Jessica lakova!

Koje lakove vi volite? Ovo su slicice nekih od mojih favorita:

