Pozdrav za sve  moje drage zaljubljenice u proizvode za njegu 💕💕

Nedavno sam dobila priliku da probam Avène ulje za tijelo, proizvod koji tek stize na trziste Crne Gore.

Poklon je stigao u pravi cas, jer sam tragala za proizvodom koji dubinski moze da nahrani moju (iz nekog razloga) izuzetno suvu kozu posljednjih mjesec dana. 

Kombinacija ekstrakta nevena i ulja avokada, zatim vitamina E, vitamina A i Avène termalne vode imaju jako umirujuce dejstvo na kozu. Odmah nakon nanosenja, koza je meksa, nema osjecaja zatezanja. Odusevila sam se na prvo koriscenje. Njeznog je mirisa, brzo se upija, ja ga koristim nakon tusiranja na osusenu kozu. Ulje je emolijentno,pa se moze dodati u kupku i prozivode za tusiranje ali meni je draze da ga utrljam u cistu kozu, blagom masazom.

Mislim da ce svoje kompletno dejstvo, obnovu i regeneraciju hidrolipidnog sloja koze, ovaj proizvod dokazati duzom upotrebom jer je za sada ocjena stvarno cista 10-ka .

