Nema dobre njege kože bez pravilnog čišćenja. Možete koristiti najkvalitetnju kremu, možete je kombinovati sa najboljim serumom, ako vam koža nije čista efekat proizvoda koje nanosite na lice će izostati, a možete napraviti i probleme na koži koje nijeste imali: zapušene pore i bubuljice 😳 


Koža se čisti svakog jutra i večeri. Postoje razni proizvodi za pranje i čišćenje lica. Sapuni, gelovi, pjene i ostale raznorazne umivalice. Tolika ponuda moze i da vas zbuni. Šarena i lijepa ambalaža može da vas privuče pa kupite prozivod koji baš i nije za vas. Onda pomislite: “ma potrošiće se, što ima veze, to je samo za umivanje, ne moze da naškodi!” Ali vjerovali ili ne, kožu možete toliko da isušite i dehidrirate da vam kasnije treba par mjeseci da je vratite u normalno stanje. 

Izbjegavajte agresivne proizvode, birajte nesto nježno i za vaš tip kože. Ja prednost dajem pjenama u odnosu na gelove i sapune. Nakon toga losion i spremna sam za kremice. Trenutno koristim proizvod sa slike Dr Grandel Puriface 2u1 pjenu koja je namijenjena kombinovanoj i masnoj koži. Pjena je sa blagim piling efektom, koža mi je temeljno očišćena a nemam neugodan osjećaj zatezanja nakon umivanja. Baš je volim! 


Prije nje sam koristila EL pjenu koja mi je takodje odgovarala, kod nje mi jedino ne odgovara što se kod nas prodaje po duplo većoj cijeni, pa kad ne putujem radije biram neke druge provjerene brendove dostupne kod nas. Avene je takodje isprobana i odlicna je, savrseno nježna pa je mogu koristiti i osobe sa jako osjetljivom kožom. 


Na tržistu ih ima još puno: Vichy, Roc, Afrodita, GreenLine… Kakva su Vaša iskustva sa pjenama? Volite ih ili ne? Mozda neka preporuka koju bih mogla sledeću da isprobam?  😘😘😘

