Proizvode koje sam potrosila dijelim u dvije grupe: 

1. Kupujem ponovo ✅

2. Nikada vise ❌

Nema sredine. Nijesam previse iskljuciva, ne shvatite me pogresno. Samo smatram da sam, ako sam ga iskoristila do kraja, tom proizvodu dala dovoljno sansi da me odusevi i da pozelim ponovo da ga kupim. 

Razmisljam da sam ranije pocela da pisem blog, koliko bih imala “empties” postova da objavim. Ali sto je tu je, nikad nije kasno,pa evo i moje prve grupice praznih ambalaza.😊


Dezodoranse trosim brzinom svjetlosti.😂😂 Vichy sam probala odavno i bila zadovoljna.  Zadovoljni smo prodicno i sa ova dva😉. Volim osjecaj svjezine koji daju dok god ga imam na kozi, a neprijatnim mirisima nema ni traga. Jedino sto vam ne mogu potvrditi je, da li taj osjecaj traje 48 odnosno 72 sata jer zaista mi je nezamislivo da provedem toliki period bez tusa😬. ✅


Sampone za suvo pranje kose nisam cesto koristila. Probala sam Batiste ranije, ali nisam bila odusevljena. Previse mi pobijeli tjeme glave i onda dzaba cesljam i prelazim peskirom, htjela ne htjela tek tada sam primorana da operem kosu😬. Uzela sam nedavno Klorane mini pakovanje, i bas mi se svidja. Ne ostavlja mi tragove ni po kosi, ni na tjemenu. Dobijem efekat uredne kose, cisto da prezivim taj jos jedan dan do feniranja.✅


Victorias secret obozavam. Kupke, losione, sprejeve… bas sve volim! Jedan od omiljenih mirisa mi je Pure Seduction. Radoznalost me odvukla od klasicne varijante, pa uzeh “shimering lotion”. Malo sam se presla, jer mi se nije dopao. Ne mirise mi na kozi dugo, ne hidrira isto kao klasican i te sljokice mi nesto nisu bas legle. Mozda je do mene, kojoj sjaj u proizvodima ide jedino uz Nuxe suvo ulje. Uglavnom vraticu se klasicnim linijama, a Vs sljokice prepustam drugima. ❌


Yonka losion je proizvod iz prvog posta. Moj omiljeni, jedan jedini i najbolji. Ovo je mini pakovanje. Ono mi omogucava da ga uvijek imam u tasni, jer je originalno pakovanje veliko, a posto je u staklenoj ambalazi, prikicno je tesko i neprakticno za nosenje. 


Toliko za danas😊. Da li ste probale neke od ovih proizvoda? Kakvi su vasi utisci o njima? 😘😘

