Pustih malo da me se uzelite. Salim se, tempo koji sebi nametnem u decembru je ludacki, pa iako sam pripremila i teme i slike za nove postove nikako da stignem da ih objavim. Ali stigla je nedjelja i evo me spremna sam za kuckanje.

Zeljela sam da pocnem sa pricom o njezi kose. Onda sam se nasla pred hrpom raznih proizvoda koje koristim. Neki odlicni, neki me razocarali, neki se ispiraju neki ne… Pa sam odlucila da ih za blog obradjujem po grupama i namjenama. 


Pricu pocinjem sa sa temom gdje smatram da najcesce pravimo greske. Na kosi se vidi kako se hranimo i da li nam nedostaju neki bitni vitamini, minerali. Dzaba najkvaliteniji preparati za njegu, ako vasem organizmu nedostaju esencijalne materije za izgradnju dlake. Ako vam je kosa tanka i slaba, a pritom intenzivno opada vrlo je moguce da je u pitanju nedostatak gvozdja u krvi. Ubacite u ishranu namirnice bogate gvozdjem ili se odlucite za suplemente koji nadoknadju gubitak gvozdja. Kad smo vec kod suplemenata, postoje posebno formulisani kompleksi vitamina i minerala namijenjeni kosi, kozi i noktima. Izdvajam Solgar i Merz, kao dva vrhunska proizvoda, koje volim da ispijem dva puta godisnje.


Kad znate da organizmu dajete sve sto mu treba da bi imali zdravu kosu, onda pocinje izbor proizvoda za njegu same dlake. Na trzistu imamo bas svasta. Za sve tipove kose, za sve boje kose posebni proizvodi, pa onda zastita od toplote, pa maske, pa kapi… Dodjemo u situaciju da ne znamo sto prije da stavimo na kosu prilikom pranja. Tu, po meni, nastaje novi problem. Pitate se zasto?  Zato sto je bitna umjerenost! Sa svim cudima koja su nam dostupna opteretimo dlaku, zamastimo tjeme, na kom se taloze ostaci proizvoda. Evo jedno prosto pitanje. Da li zaista postujete uputstvo sa neke maske za kosu? Da li stavite proizvoda u velicini ljesnika samo na krajeve? Ili kad snimite da su vam krajevi suvi, ulijecete u kadu, brzinski perete kosu i ne mozete da docekate da punu saku balzama i maske stavite na kosu. Pa onda malo i umasirate u tjeme, vodeci se parolom ne moze da skodi. Onda to stoji 10-15 min, a dok ispirate vodom kosa je svilenkasta i meka i misija je uspjela. Ali vec sjutra kosa vam je masna, a od frizure nema ni traga. 


Dozvolite tjemenu da dise i dajte mu samo ono sto je potrebno. Iznenadicete se koliko brzo cete vidjeti rezultate.

Kad sam odlucila da ocistim svoje tjeme, prvo pronasla Kerastase Chronologiste piling. Nanosi se prije samponiranja. Utrljava se par minuta i ispere. Koristim ga 2-3 puta mjesecno i toplo ga preporucujem svima. Moja kosa je dosta tanka, i nekako se brzo slijepi u tjemenu, bas zbog svih onih pogresnih koraka koje sam i sama radila. Sad je taj problem rijesen👍🏼 Kerastase proizvode mozete naci u salonima Femme fatale, Vlado beauty bar-u , Kerastase studiu Dragana ili na Lookfantastic sajtu.


Serum Initialiste, od istog brenda mi je prije par godina spasio kosu. Poslije jednog problematicnog farbanja, kosa mi je bila ostecena citavom duzinom. Za mjesec dana stvarno sam vidijela ogromnu razliku i kosa mi se vratila u normalu. Proizvodjac kaze da je 7 dana dovoljno za vidljive rezultate, ali ako se odlucite da ga kupite ipak mu dajte malo vise vremena. Nemasne je teksture, brzo se upija tokom kratke masaze tjemena. Stvarno jaca kosu iz samog korijena i daje joj zdrav sjaj.

Balea sampon za dubinko pranje je dio moje nedjeljne #haircare rutine. Misljenja o njemu su zaista podijeljena po internetu. Meni bas prija. Kosa mi je osjetno zivlja i leprsavija od kad ga imam. Perem kosu sa njim jednom nedjeljno. 


Pisite mi o vasim omiljenim proizvodima. Da li ste probale ove? 

Kiss kiss😘😘😘😘

