Ovo je jedan malo drugaciji post. Necu vam pisati o proizvodima za njegu, o make up novitetima i ostalim zenskim radostima. Pisem vam veceras o svom novom projektu nazvanom “Anin beauty box”. Odlucila sam se za post da bih na jednom mjestu odgovorila na sva vasa pitanja i nedoumice vezano za isti, jer sam jako puno pitanja dobila i od potencijalnih sponzora ovog projekta, ali i od mojih dragih zena koje ne znaju da li im je beauty box bas potreban. Pa da pocnem…


Beauty box je planetarno polularan. Znaci ja nijesam nikakav pronalazac, izumitelj i apsolutno nijesam otkrila toplu vodu. Samo sam tuzna sto u Crnu Goru, koliko god ona bila mala, sve mora da stigne sa par godina zakasnjenja. I tako tuzna volim nesto da preduzmem, pa sam dosla na ideju da pokusam nesto ovakvo da napravim za sve moje “bjutiholicarke”.


O cemu se zapravo radi?

Ovakve kutijice dostupne su u svim zemljama i na velikom broju sajtova za on line kupovinu kozmetike. Svakog mjeseca na adresu zena sirom svijeta stizu sarene kutije iznenadjenja. Da iznenadjenja! Sadrzaj je nepoznat do trenutka kad otvorite svoj paketic.

Sta mozete ocekivati unutra?

U svakoj kutijici dobijte vise full size proizvoda, testera, mini pakovanja, narukvica, hemijskih olovki i brosura brendova koji se tog mjeseca oglasavaju kroz beauty box. Kazem oglasavaju, jer kroz ove kutijice brend koji je zastupljen u njima, stupa u kontakt sa svakom zenom koja posjeduje box. Njihov proizvod dolazi u ruke zena koje mozda i nijesu planirale da ga kupe, ali posto im je vec stigao na kucnu adresu one ce ga probati. A prije toga ce ga slikati, pa ce vesela slika proizvoda prostrujati drustvenim mrezama, koje su jedan od najjacih medija danasnjice. 

Uvijek se moze desiti da dobijete nesto sto i nije za vas pravi izbor, ili jednostavno vam se neki proizvod nece dopasti. Takav proizvod obicno se poklanja, pa on na kraju ipak stigne u prave ruke. 

Pravilo beauty box-a je da se uvijek dobije veca vrijednost proizvoda od placene, u tom dijelu stvara se prostor za brendove koji zele ovakav nacin interakcije sa kupcima, da stupe na snagu svojim poklonima. Iz licnog, ali i iskustva zena koje poznajem, bar dva od dobijenih proizvoda kupe se nakon isprobavanja. Statistika u zemljama sirom Evrope je jos pozitivnija, pa iz tog razloga broj razlicitih vrsta ovih simpaticnih kutija iz dana u dan raste. 

Decembarsko izdanje mog Beauty boxa je rasprodato. Zaista sam ostala bez teksta koliko je interesovanje vladalo. Na tome sam svima vama zahvalna do neba. Srecna sam sto vam se dopala ideja, ostalo je jos samo da beauty kompanije koje posluju u Crnoj Gori shvate koliko je ovaj nacin druzenja dobar put do zadovoljnih kupaca. Od odziva samih sponzora, zavisice da li cu moci kutijice da realizujem svakog mjeseca, sto bih iskreno zeljela. Za sad je moj plan da realizujem 4 Anina beauty box-a godisnje. Za svako godisnje doba po jedan. To je ono sto mogu da uradim samostalno, a da pri tom svaka moja zena dobije zaista vrijednu kutiju. Proizvode za prvi box jako sam pazljivo birala, a jos uvijek gledam sta jos mogu da sadrze a da obraduje svaku od vas!

Ako imate nekih dodatnih pitanja, ili zelite da budete i vi dio ovog beauty box-a pisite mi na mail: pharmacity.mne@gmail.com

Toliko od mene, ljubim vas sve! Sad vec imam tremu dok ne otvorite svoje paketice i javite mi koliko ste zadovoljne!🙈